ב-2 ביולי השתתפנו בכנס ISUG2019 של SAP בהשתתפות נציגים מחברות מובילות במשק ומהנהלת SAP העולמית. ההרצאה עסקה בחווית לקוח של C.I TECH – מפיצה של חברת Carrier העוסקת בשיווק, תמיכה ושירות של ציוד מיזוג אוויר תעשייתי מקבוצת אלקטרה.
ביחד עם יואב שרייבר, מנכ”ל C.I TECH הצגנו את תהליך הטמעת מערכת SAP CX שבוצע. החברה עברה מניהול מכירות מבוסס Excel, לחברה שלצורך תהליכי המכירה המורכבים, משתמשת במערכת SAP Sales CX עם חווית משתמש נוחה ופשוטה. תהליך ההטמעה היה קצר, תמציתי ולא יקר, וכזה שבמהרה אפשר להניע תוצאות עסקיות.
יחד התגברנו על אתגרים מגוונים: תהליכי המכירה בחברה ארוכים ומורכבים. בתהליכים אלו מעורבים גורמים רבים ומוצר החברה דורש קונפיגורציה. לאתגרים אלו נלוות הדרישות של מעבר מניהול מבוסס Excel: מתן כלי עבודה אמין ונוח לצוות המכירות, הקמת מאגר מידע מרכזי, עדכון ושיתוף המידע בארגון באופן שוטף ועוד.
השימוש ב-SAP CX מאפשר לעמוד בייעדי C.I TECH. תהליך המכירה עבר התייעלות, נצפתה עלייה במכירות וברווחיות וישנה עלייה בשביעות רצון הלקוחות. בנוסף, המעבר ל- SAP Sales CX מאפשר איחוד של תהליכי המכירה, אפשרות לשילוב מהיר של אנשי צוות חדשים וזמינות מידע ניהולי לקבלת החלטות. הטמעת המערכת היא שאפשרה את היתרונות הללו.
רוצים לשמוע עוד? צרו קשר!