רכסים
רכסים סוכנות לביטוח ופיננסים בע”מ, פועלת לספק ללקוחותיה חווית שירות ייחודית. הסוכנות קיימת מזה 25 שנה.
הסוכנות מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים ומוצרים בתחומי הביטוח והפיננסים, המיועדים לאינדיבידואלים, למשפחות ולעסקים.
בשנים האחרונות הסוכנות הציבה לעצמה יעדי צמיחה ושירות, תוך התייעלות תפעולית, והבינה שהדרך היחידה להוביל את השינוי היא באמצעות מעבר לעידן הדיגיטלי.
האתגר
- איך מייצרים את השינוי בסוכנות ירושלמית ותיקה, תוך שימור וקידום אנשים שעובדים בה לאורך שנים?
- איך ממצים עסקית את תיק הלקוחות הקיים?
- איך מתמודדים עם השינויים המהירים בסביבה העסקית של הביטוח?
- איך מייצרים צמיחה מואצת ומתמדת לאורך זמן?
- איך מתמודדים כיום עם התחרות בעולם הביטוח, מול סוכנויות אחרות ומול ביטוחים ישירים?
- איך מייצרים ערך מוסף לסוכנות בעיני הלקוחות?
- איך מתמודדים עם אילוצי הרגולציה המחמירים והמשתנים?
- איך עומדים בדרישות האיכות והבקרה העכשויות?
- איך מייעלים את העבודה מול חברות הביטוח ובכלל?
- איך מצמצמים עלויות תפעול ועדיין נותנים ללקוח שירות מעולה ויוזם?
הפתרון
- הגדרנו מחדש את כל תהליכי העבודה בסוכנות (מכירה, שירות וכד') – ביטלנו שלבים מיותרים והגדרנו שלבים חיוניים אחרים שהיו חסרים.
- יישמנו במהירות מערכת מידע לניהול הסוכנות, פתוחה, בענן, ומבוססת Salesforce.
- באופן שוטף אנו מבצעים התאמות מהירות של המערכת לשינויים נדרשים : מימוש רעיונות חדשניים, שיפור תהליכים, צרכים עסקיים ורגולטוריים.
- ניצול יכולות BI מתקדמות.
- קישור למקורות דיגיטליים מגוונים של לידים שמגיעים למערכת בצורה אוטומטית.
- יישום תהליכי "מסע לקוח" ושיווק דיגיטלי מתקדם באינטגרציה מלאה למערכת המרכזית.
- הגדלת מכירות על ידי הוספת לקוחות חדשים והרחבת סל המוצרים ללקוחות קיימים.
- קישור דיגיטלי לתהליכים מחוץ לסוכנות.
התועלת
- צמיחה אורגנית שנתית דו ספרתית, משך שנים ברציפות, מבלי להגדיל את ההוצאות באותו יחס.
- תהליכי העבודה יעילים, שקופים, ניתנים לניהול ולבקרה, לא תלויים באדם ספציפי, משמרים מידע וידע.
- ראיית לקוח מלאה, בזמן אמת, לצרכי שיווק ושירות.
- לסוכנות הביטוח יש ערך מוסף ברור בעיני הלקוח.
- ניצול יכולות BI מתקדמות לניהול בשקיפות מלאה ובזמן אמת של כל התהליכים, ולמיצוי ההזדמנות העסקית.
- שימור עובדים ותיקים לאורך זמן, שימור ידע וטיפוח הקשר עם הלקוחות.