- מענה יעיל וטוב יותר ללקוחותיהם והקטנת זמני תגובה להזמנות ולדרישות לקוחות
- שיפור שביעות רצון הלקוחות
- התייעלות, צמצום תהליכים שאינם תורמים ערך
- התגברות על מחסומי מבנה ארגוני קשיח
- שיפור זרימת מידע ו”חומר” בתוך הארגון, בין הארגון ללקוחותיו ובין הארגון לשותפיו העסקיים
- הגדלת הגמישות
- הגדלת יתרון תחרותי
- העלאת מורל ושביעות רצון של עובדים
BDA מתמחה בשילוב מתודולוגיות בהתאמה לצרכי ארגון, בהדרכה, ביישום ובהטמעה עד להצלחה.
שימוש במתודולוגיות מוכחות מקצר את הדרך לפתרון בעיות ולשיפור ביצועים עסקיים. ניתן לפעול בהיקפים שונים – מפעילות נקודתית ועד ל – Transformation מלא לפי הצורך.
מתודולוגיות ושיטות לדוגמא :
- Agile ,
- Scrum®
- Lean
- Lean-IT
- Kanban Dev
BDA משלבת ניסיון ניהולי רב עם ידע עסקי, וניסיון ביישום מתודולוגיות במגוון תחומים עסקיים המאפשר לארגונים להניב ערך ייחודי מאימוץ דרכי עבודה חדשות ודינמיות, ולקפוץ מדרגה בדרך להשגת רמות גבוהות יותר של ביצועים, איכות ושביעות רצון, תוך שיפור מתמיד.